پاکستان میں ہفتے اور اتوار کو کاروبار بند رکھنے کا حکم کالعدم قرار – رویت ہلال ریسرچ کونسل نے عید الفطر25 مئی کو ہونے کی پیشگوئی کردی – افغان خفیہ ایجنسی کے دفتر پر طالبان کے حملے میں 7 اہلکار ہلاک اور 40 زخمی – عالمی بینک اور وزارت اقتصادی امور کے مابین دو منصوبوں کے لیے 37 کروڑ 10 لاکھ ڈالر کے معاہدے پر دستخط ہوگئے – عالمی ادارہ صحت کا کورونا سے نمٹنے کی قومی اور عالمی تیاریوں کا جائزہ لینے کیلئے آزادانہ تحقیقات کرانے کا عزم

ایان شہزاد ، میرا شہزادہ, میرا نواسہ اپنی پہلی عید الفطر کی خوشیاں مناتے ہوئے۔ مارننگ واک پر اپنے گھر کے فرنٹ لان پر چہل قدمی کرتے ہوئے۔ جب پہلی عید کی عیدی ملی تو خوشی کا اظہار کچھ یوں کرتے ہوئے

اسلام آباد:وزیراعظم عمران خان نے کہا ہے کہ جن شعبہ جات کی وجہ سے کورونا وائرس کے پھیلاؤ کا خدشہ زیادہ ہیں انہیں تاحال بند رکھا جائے گا، قوم ذمہ داری کا مظاہرہ کرتے ہوئے ایس او پیز پر عمل کرے۔

وزیراعظم عمران خان نے کورونا وائرس کے معاملے پر اظہار خیال کرتے ہوئے کہا کہ کورونا کے پھیلاؤ کا علم ہوتے ہی محض 26 کیسز پر ہی ہم نے اجلاس طلب کیے اور لاک ڈاؤن کیا، اس وقت تک کسی کو معلوم نہیں تھا کہ آگے کیا حالات ہوں گے، ہم نے ڈاکٹروں سے رائے لی اور عالمی حالات کا جائزہ لیا۔

انہوں نے کہا کہ جب یورپ میں کورونا وائرس پہنچا تو ہم نے دیکھا کہ ہمارت حالات چین اور یورپ کی طرح نہیں، ہمارے ملک میں ان ممالک کے مدمقابل غربت بہت ہے، 5 کروڑ افراد دو وقت کا کھانا نہیں کھاسکتے، ڈھائی کروڑ افراد یومیہ کمانے والے ہیں جو اگر روز نہیں کمائیں گے تو ان کے گھر کا چولہا نہیں جلے گا۔

وزیراعظم نے کہا کہ میرے ذہن میں تھا کہ اگر پاکستان میں یورپ جیسا لاک ڈاؤن کیا گیا تو ان غریبوں کا کیا ہوگا؟ لاک ڈاؤن سے وائرس کے پھیلاؤ کو کم کیا جاسکتا ہے لیکن یہ اس کا علاج نہیں کیوں کہ لاک ڈاؤن کی وجہ سے غریب بہت متاثر ہوا۔

عمران خان نے کہا کہ لاک ڈاؤن کے امیر افراد پر اثرات الگ اور کچی آبادی پر الگ طرح سے مرتب ہورہے ہیں، ہمیں وائرس کے پھیلاؤ اور بھوک و افلاس دونوں کو مدنظر رکھنا ہے، صوبوں کے پاس اختیارت ہیں انہیں بھی دیکھنا ہے، پیسے والے کچھ اور کہتے ہیں لیکن غریب طبقہ جو تکلیف میں ہے اس کی آواز سامنے نہیں آرہی، لاک ڈاؤن کی وجہ سے لوگوں کو بہت تکلیف پہنچی۔

وزیراعظم نے کہا کہ میں کاروبار کبھی بند نہیں کرتا لیکن مجبوری میں ایسا کیا، جب تک ویکیسن نہیں ملے گا یہ وائرس ختم نہیں ہوگا امیر ترین ممالک سمیت ساری دنیا اس نتیجے پر پہنچ چکی ہے کہ ہمیں اس وائرس کے ساتھ جینا ہے۔

وزیراعظم نے کہا کہ وائرس کے ساتھ کامیاب طریقے سے جینے کی ذمہ داری عوام کی ہے، اگر لوگ لاک ڈاؤن کے دوران عام زندگی گزارنے لگیں اور احتیاط چھوڑ دی تو اس کا نقصان عوام کو ہی پہنچے گا، ہم ایس او پیز دے رہے ہیں، جن شعبہ جات میں خطرہ زیادہ ہے انہیں تاحال بند رکھا جائے گا تاہم بقیہ تمام شعبہ جات کھلے رہیں گے جن کی فہرست جلد سامنے آجائے گی، عوام سے اپیل ہے کہ ہمیں ایک ذمہ دار قوم بننا پڑے گا۔

وزیراعظم نے بھارت کی مثال دیتے ہوئے کہا کہ انہوں نے مکمل لاک ڈاؤن کیا تو وہاں عوام کا برا حال ہوگیا، کافی لوگ مرگئے انہیں میلوں پیدل چلنا پڑا لیکن پھر بھی وہاں کورونا وائرس پھیلا اور اسپتال بھر گئے اور انہیں معاشی حالات کے باعث ملک کھولنا پڑا، میں افسوس کے ساتھ کہتا ہوں کہ وائرس کے پھیلاؤ اور اموات میں اضافہ ہوگا اس لیے عوام جتنا احتیاط کریں گے ان کے لیے اتنا بہتر ہے۔

ٹائیگر فورس کے متعلق انہوں نے کہا کہ اس فورس کے اب تک 10 لاکھ رضا کار سامنے آچکے ہیں، جلد اس فورس کو استعمال کریں گے کم از کم اس سال وائرس کے ساتھ گزرا کرنا ہے اور ایس او پیز پر مکمل طور پر عمل کرنا ہے تاکہ وائرس نہ پھیلے، میری اٹلی کے وزیراعظم سے آج بات ہوئی تو معلوم ہوا کہ کورونا وائرس کے مریضوں کی وجہ سے طبی عملے پر کتنا بوجھ ہے، میں اپنے ہیلتھ ورکرز کی خدمات کو سراہتا ہوں۔

انہوں نے اوورسیز پاکستانیوں سے متعلق اعلان کیا کہ انہیں جلد از جلد اور بڑی تعداد میں وطن واپس پاکستان لایا جائے گا جس کے لیے فلائٹس کی تعداد بڑھائی جائے گی۔

اسلام آباد(ایجنسیاں):ملک میں اسمارٹ لاک ڈاؤن کے مستقبل پر اختلاف ‘سندھ اور بلوچستان حکومت نے اسمارٹ لاک ڈاؤن کے نفاذ کی مخالفت اور سخت لاک ڈاؤن کی حمایت کردی ‘ حتمی فیصلہ آج وزیراعظم عمران خان کی زیر صدارت قومی رابطہ کمیٹی کے اجلاس میں ہوگا۔

اسلام آباد:پاکستان انٹرنیشنل ایئرلائنز (پی آئی اے) کی تاریخ میں پہلی مرتبہ قومی ایئرلائنز کی پرواز نے امریکی شہر نیو جرسی کے ایئرپورٹ پر لینڈنگ کی ہے۔ ترجمان پی آئی اے کے مطابق قومی ایئر لائن کی پہلی نان اسٹاپ پرواز امریکا کی ریاست نیو جرسی کے نیورک ایئر پورٹ پر اتر گئی ہے۔

 انہوں نے بتایا کہ ملکی تاریخ میں پہلی مرتبہ قومی ایئرلائنز پی آئی اے کاکوئی طیارہ پاکستان سے براہِ راست امریکہ کے شہر نیو جرسی پہنچا ہے۔روزنامہ جنگ کی رپورٹ کے مطابق پی آئی اے کی پرواز پی کے 8711 اتوار کی صبح پاکستان کے اسلام آبادانٹرنیشنل ائیرپورٹ سے 200 سے زائد مسافروں کو لے کر امریکا روانہ ہوا تھا۔پی آئی اے کے بوئنگ 777 نے ٹیک آف کے بعد مسلسل 13 گھنٹے 44 منٹ کا سفر کیا۔

اس پرواز نے امریکا کے مقامی وقت کے مطابق دوپہر ایک بجکر 42 منٹ جبکہ پاکستانی وقت کے مطابق رات 10 بجکر 42 منٹ پر نیو جرسی کے نیویارک ایئر پورٹ پر لینڈ کیا۔پی آئی اے ذرائع کے مطابق اس پرواز سے 200 سے زائد پاکستانی مسافر امریکا کے نیویارک ایئرپورٹ سے پاکستان کے لیے سفر کر رہے ہیں جو پیر کو امریکا سے براہِ راست اسلام آباد واپس پہنچے گی۔

ترجمان کے مطابق پی آئی اے نے کچھ عرصہ قبل امریکا سے براہِ راست پروازوں کی اجازت مانگی تھی۔انہوں نے کہا کہ اگر مستقل بنیادوں پر اجازت مل گئی تو پی آئی اے امریکا کے لیے براہِ راست پروازیں شروع کرنے کا ارادہ رکھتا ہے۔

اسلام آباد :پاک فوج کے تعلقات عامہ کے شعبے آئی ایس پی آر کے مطابق آرمی چیف جنرل قمر جاوید باجوہ نے کوئٹہ کا دورہ کیا۔اس موقع پر آرمی چیف جنرل قمر جاوید باجوہ نے کوئٹہ کالج کے افسران اور فیکلٹی سٹاف سے خطاب کیا،

بری فوج کے سربراہ جنرل قمر جاوید باجوہ نے کہا ہے کہ پاک فوج قوم کی حمایت سے مضبوط فورس ہے۔ آرمی چیف نے کہا کہ تربیت یافتہ اور پیشہ وارانہ طور پر باصلاحیت فوج امن کی ضامن ہے۔

بری فوج کے سربراہ نے افسران پر زور دیا کہ وہ نئے چیلنجز سے نمٹنے کیلئے پیشہ وارانہ مہارتوں کے حصول اور خود کو جدید پیشرفتوں سے عہدہ برا ہونے پر توجہ مرکوز رکھیں۔

لاہور:مسلم لیگ (ن) کی نائب صدر مریم نواز کا کہنا ہے کہ لوگ کورونا وائرس سے ہی نہیں بلکہ بے مثال مجرمانہ غفلت اور نااہلی کی وجہ سے جانیں گنوا رہے ہیں۔

سماجی رابطے کی ویب اپنی ٹویٹ میں (ن) لیگ کی نائب صدر مریم نواز نے کہا کہ لوگ کورونا وائرس سے ہی نہیں بلکہ بےمثال مجرمانہ غفلت اورنااہلی کی وجہ سے بھی جانیں گنوارہے ہیں اور ایسے وقت میں بھی حکومت ابھی تک نواز شریف کے خوف سے باہر نہیں نکلی۔

مریم نواز کا کہنا تھا کہ نواز شریف نے ڈاکٹرز کی سخت ہدایات کے مطابق واک کی، اس وقت حکومتی وزرا کی تنقید ظاہر کرتی ہے کہ ان کی ترجیحات عوام کی خدمت نہیں کچھ اور ہے، حکومت نواز شریف کی بات کرکے جاری بحران سے توجہ ہٹانے کی کوشش کررہی ہے، حکمران عوام کی خدمت کریں یا پھر کسی اور کو کرنے دیں۔

نیویارک (لائلپورپوسٹ)-امریکی دوا ساز کمپنی نے دعویٰ کیا ہے کہ کورونا کی ویکسین اس سال اکتوبر کے آخر تک تیار ہو جائے گی جبکہ ماہرین کا کہنا ہے کہ سال 2021 کے آخر تک ویکسین کی تیاری ممکن نہیں ہے۔

امریکی دوا ساز کمپنی فائزر کے سی ای او البرٹ بورلا نے کہا ہے کہ اگر حالات ٹھیک رہے اور ویکسین کی افادیت ثابت ہوئی تو اکتوبر کے آخر تک ویکسین سامنے لانے میں کامیاب ہو جائیں گے۔

فائزر ایک جرمن کمپنی کے اشتراک سے یورپ اور امریکا میں ویکسین تیار کرنے کے لیے تحقیق کر رہی ہے۔ آکسفورڈ یونیورسٹی کے اشتراک سے تحقیق کرنے والی ایک کمپنی نے بھی سال کے آخر تک ویکسین تیار ہونے کی امید کا اظہار کیا ہے۔

خبر رساں ایجنسی کی رپورٹ کے مطابق ویکسین بنانے کے بعد بڑی تعداد میں ڈوز تیار کرنا بھی چیلنج ہوگا۔ دنیا بھر میں سو سے زائد لیبارٹریز کورونا کی ویکسین تیار کرنے میں مصروف ہیں جن میں سے اب تک دس ہی کلینیکل ٹرائل کے مرحلے تک پہنچ سکی ہیں۔

ماہرین کا کہنا ہے کہ اگلے سال کے آخر تک کورونا وائرس کی ویکسین بنانا ممکن نہیں ہوگا۔

 کراچی (لائلپورپوسٹ): تفصیلات کے مطابق ماہ شوال کا چاند دیکھنے کے لیے مرکزی رویت ہلال کمیٹی کا اجلاس مفتی منیب الرحمان کی زیرصدارت 4 گھنٹے سے زائد وقت تک جاری رہا

اجلاس میں رویت ہلال کمیٹی کے ارکان،زونل کمیٹی ممبران اور نیوی کے ماہرین بھی شریک تھے۔ رویت ہلال کمیٹی کی تکنیکی معاونت کیلئے محکمہ موسمیات سپارکو کے ارکان بھی اجلاس میں موجود رہے

جبکہ مفتی منیب الرحمان نے رویت ہلال کمیٹی کا اجلاس ختم ہونے کے بعد چاند کی شہادتیں موصول ہونے اور کل 24 مئی بروز اتوار کو عید منانے کا اعلان کیا۔ مفتی منیب الرحمان نے مزید کہا کہ کورونا وائرس کے پیش نظر گلے ملنے سے پرہیز کیا جائے اور صرف آواز کی حد تک عید مبارک کہیں۔

پاکستان میں کورونا کے 43 ہزار 168 مصدقہ کیسز، جاں بحق افراد 923 ہوگئے

مظفر آباد (لائلپورپوسٹ) - آزاد کشمیر میں دو ہفتوں کے لیے مکمل لاک ڈاؤن کا فیصلہ، اطلاق آج رات بارہ بجے سے ہوگا۔ وزیر اعظم آزاد کشمیر راجہ محمد فاروق خان نے نرمی کا فیصلہ واپس لیتے ہوئے آزاد کشمیر میں لاک ڈاؤن مزید سخت کرنے کا حکم دے دیا۔

آزاد کشمیر میں رات 12 بجے سے مکمل لاک ڈاؤن بحال کر دیا جائے گا۔ وزیراعظم آزاد کشمیر کا کہنا ہے کہ لاک ڈاؤن کے دوران اشیاء ضروریہ میڈیکل اسٹور طے شدہ اوقات کار کے مطابق کھلے رہیں گے۔ راجہ فاروق حیدر نے کہا کہ فیصلہ کورونا کے بڑھتے ہوئے کیسز کو مدنظر رکھ کر کیا گیا، عوام سے تعاون کی اپیل ہے۔

وزیر اعظم آزاد کشمیر نے کہا کہ یہ احتیاطی اور حفاظتی اقدامات ہیں، جو عوام کو محفوظ بنانے کے لیے اٹھائے گئے ہیں۔ انہوں نے کہا کہ حالات عید کی شاپنگ کرنے کے متقاضی نہیں ہیں، عید سادگی سے منائیں۔

فاروق حیدر خان نے کہا کہ عید تک ٹرانسپورٹ بھی معطل رہےگی، عوام غیر ضروری طور پر گھروں سے نہ نکلیں۔ وزیراعظم آزاد کشمیر نے کہا کہ لاک ڈاؤن کے احکامات کا اطلاق 18 مئی سے دو ہفتوں کےلیے ہو گا۔-

کراچی(لائلپورپوسٹ): چین میں کورونا وائرس کے علاج کیلئے بنائی جانے والی ایک ویکسین نے حوصلہ افزا نتائج دینا شروع کر دیے ہیں اور 100؍ افراد پر کیے جانے والے تجربات کے نتائج مثبت سامنے آئے ہیں۔

سائنس میگزین کی رپورٹ میں بتایا گیا ہے کہ ویکسین کے استعمال سے ابتدائی ٹرائل کے دوران 100؍ مریضوں نے وائرس کیخلاف اچھا مدافعتی رد عمل ظاہر کیا۔ Ad5-nCoV نامی یہ ویکسین ایک چائنیز کمپنی CanSino Biologics تیار کر رہی ہے اور مارچ سے انسانوں پر اس کے تجربات شروع کر دیے گئے تھے۔ 

اب دنیا بھر میں کورونا کے علاج کیلئے 100؍ ویکسینز کی تیاری جاری ہے اور 8؍ ایسی ہیں جن کے انسانوں پر تجربات جاری ہیں۔ Ad5-nCoV ویکسین میں زکام کے عمومی وائرس کا کمزور ورژن شامل کیا گیا ہے جسے Adenovirus کہا جاتا ہے جو انسانی خلیوں کو متاثر تو کرتا ہے لیکن کوئی بیماری پیدا نہیں کرتا۔ 

اس وائرس کا کام قوت مدافعت کو کورونا وائرس کے تاج کا ایک جینیاتی مواد فراہم کرنا ہے۔ اس ویکسین کی تیاری میں خیال یہ تھا کہ انسان کی قوت مدافعت کورونا وائرس پر موجود تاج کیخلاف اینٹی باڈیز تیار کرنے کے قابل ہو جائے جس سے جسم کورونا کا مقابلہ کرنے کی صلاحیت حاصل کر لے گا۔ 

دو ہفتوں بعد تمام افراد میں کورونا سے لڑنے کیلئے ضروری سمجھی جانے والی اینٹی باڈیز کی تیاری شروع ہو گئی جبکہ 28ویں دن تک تقریباً تمام افراد میں کورونا مخالف اینٹی باڈیز موجود تھیں۔ ماہرین کے مطابق سائیڈ افیکٹس میں انجکشن کی جگہ پر درد، ہلکا بخار، تھکاوٹ، سر درد اور بدن درد شامل ہیں۔

کراچی :سندھ حکومت کے وفاق سے گلے شکوے برقرار ہیں، وزیر اعلیٰ سندھ نے کمیٹی سے شکوہ کیا ہے کہ کورونا وائرس سے متعلق فیصلوں پر پہلے اعتماد میں لیا کریں۔ ذرائع کا کہنا ہے کہ وزیر اعلیٰ سندھ مراد علی شاہ نے صحت کے لئے فنڈز کا بھی مطالبہ کردیا ہے۔

ذرائع کا کہنا ہے کہ مراد علی شاہ نے کمیٹی سے شکوہ کرتے ہوئے کہا کہ ہم اسپتالوں میں سہولتیں بڑھانا چاہتے ہیں، مگر وفاق تعاون نہیں کررہا۔ ذرائع کا کہنا ہے کہ اجلاس میں جمعہ کے روز بھی دکانیں اور مارکیٹس کھولنے کا فیصلہ کیا گیا، جس کی کمیٹی نے منظوری دیدی۔

وزیر ریلویز کی سفارش پر وزیر اعظم نے مزید 10 ٹرینیں چلانے کی منظوری دیدی، جس کے بعد مجموعی طور پر اب ملک بھر میں 40 ٹرینیں چلیں گی۔ اجلاس میں فیصلہ کیا گیا کہ شادی ہالز، اسکولز، کالجز، ریسٹورنٹس نہیں کھولے جائیں گے۔

راولپنڈی: مسلم لیگ(ن) راولپنڈی کے مرکزی رہنما سابق رُکن قومی اسمبلی ملک شکیل اعوان کی رہائشگاہ پر یوم تکبیر کی تقریب کا اہتمام کیا گیا جس میں مسلم لیگ (ن) کے سینئیر راہنمائوں ایم پی اے زیب النساء اعوان ، تحسین فواد ، مرزاء منصور بیگ ، تنویر اختر شیخ ،سید شاہد اقبال ، قاسم مغل ، نذیر کشمیری ، شیخ ذیشان اکرم ، چوہدری عاصم ، آصف ملک ، شاہد عمران ، عثمان شانی ، شیخ اسد ،امجد خان ،مرزا شاہ رُخ بیگ ، آصف جدون ،سیف الرحمان اور دیگر نے شرکت کی۔

اس موقع پر تقریب سے خطاب کرتے ہوئے ملک شکیل اعوان نے کہا کہ آج مُلک کا دفاع مضبوط ہاتھوں میں ہے تو اس میں ’’23‘‘سال قبل اُس وقت کے محب وطن اور دلیر وزیر اعظم میاں محمد نواز شریف کا کردار رہتی دُنیا تک یاد رکھا جائیگا ۔

جن کی ولولہ انگیز قیادت میں پاکستان کی 22کروڑ عوام کو عزت اور غیرت سے جینے کا حق ملا ،انہوں نے کہا کہ کشمیر کی آزادی ہماری جدوجہد کا مقصد ہے اور پاکستان میں حقیقی جمہوری حکومت کے قیام کیلئے مُلک میں عام انتخابات کا انعقاد وقت کی اشد ضرورت ہے۔

مُلک کو سی پیک ،موٹر وئے اور بجلی کے کارخانے دینے والے نواز شریف کیخلاف موجودہ حکومت انتقامی کارروائیوںکی حدیں عبور کرچکی ہے۔

لاہور ((لائلپورپوسٹ)) مسلم لیگ (ن) کے صدر قائد حزب اختلاف شہباز شریف نے عیدالفطر پر قوم کو مبارک باد دی ہے۔ عید الفطر اللہ تعالی کی طرف سے رمضان المبارک کے مقدس مہینے کا انعام ہے۔

 یہ اللہ تعالی کی طرف سے خصوصی رحمت اور بخشش کا دن ہے۔ میں عالم اسلام، اہلیانِ پاکستان، گلگت بلتستان اور آزاد جموں و کشمیر میں آباد تمام مسلمان بھائیوں بہنوں کو عید کی مبارکباد پیش کرتا ہوں۔

باری تعالیٰ کا صد شکر ہے کہ اس نے رمضان المبارک کے مقدس مہینے میں ہمیں صیام و عبادات کی سعادت و توفیق عطا فرمائی۔ بدقسمتی سے اس برس ہم ہلال عید ایک رنجیدہ ماحول میں دیکھ رہے ہیں۔

 ایک طرف جہاز کے حادثے میں ہونے والے پاکستانی بھائیوں، بہنوں اور معصوم بچوں کی شہادتیں ہیں تو دوسری جانب کرونا وائرس کی نذر ہو جانے والی قیمتی زندگیاں ہیں۔ اس بحران کی وجہ سے لاکھوں لوگ مشکلات میں گھرے ہوئے ہیں۔

 طیارے کے حادثے اور کرونا سے ہونے والی اموات نے عیدالفطر کو سوگوار بنا دیا ہے، ہم متاثرہ خاندانوں کے غم میں برابر کے شریک ہیں۔

مقبوضہ علاقوں، کشمیر اور فلسطین کے عوام سے یکجہتی کرتے ہیں، اللہ تعالی جلد ہمارے ان بھائیوں بہنوں کو آزادی کی نعمت سے سرفراز فرمائے۔ مقبوضہ جموں و کشمیر میں ہمارے لاکھوں بھائی، بہنیں دوہرے لاک ڈاؤن کے ماحول میں عید منا رہے ہیں۔

 اللہ کریم ان کی مشکلات آسان فرمائے۔ اللہ تعالیٰ اس عید کو پاکستان اور سارے عالم اسلام کیلئے مبارک فرمائے اور تمام عالم اسلام اور پاکستانیوں کی حفاظت فرمائے۔ آمین۔ دعا کے ساتھ آپ اور آپ کے اہلخانہ کو عید کی پرخلوص مبارکباد پیش کرتا ہوں۔ عید مناتے ہوئے احتیاطی طبی تدابیر کو خدارا فراموش نہ کریں۔ اللہ تعالی آپ سب کا حامی و ناصراور محافظ ہو۔ آمین

اسلام آباد (لائلپورپوسٹ): صدرعارف علوی اور وزیراعظم عمران خان نے قوم کوعید الفطر کے موقع پر مبارکباد دیتے ہوئے احتیاطی اقدامات پر عملدرآمد پر زور دیا ہے کیونکہ پوری دنیا کو کوروناوائرس کے وباء کے خطرات کا سامنا ہے۔

صدرڈاکٹرعارف علوی اور وزیراعظم عمران خان نے قوم کو عید الفطر کے موقع پر مبارکباد دیتے ہوئے احتیاطی اقدامات پر عملدرآمد پر زور دیا ہے کیونکہ پوری دنیا کو کوروناوائرس کے وباء کے خطرات کا سامنا ہے۔ صدرڈاکٹر عارف علوی نے اپنے پیغام میں کہا کہ پوری قوم یکجہتی اور احتیاطی اقدامات پر عملدرآمد کے ذریعے ہی کوروناوائرس سے پیدا ہونے والی صورتحال سے نبردآزما ہوسکتی ہے۔

صدر نے اپنے پیغام میں کہا کہ میں اپنی عید شہداء پی آئی اے، کورونا سے پیدا شدہ صورتحال میں روزی کمانے کی کوشش کرنے والے سب غریبوں، ڈاکٹر، نرسز، کورونا کے مریض، ہندوستانی مظالم برداشت کرنے والے کشمیریوں، ہندوستان میں اسلاموفوبیا سے متاثرہ مسلمانوں، فلسطینییوں اور مسلمان مہاجرین کے نام وقف کرتا ہوں۔

میری تمام پاکستانیوں بلکہ تمام انسانوں سے درخواست ہےکہ وہ معاشرتی فاصلوں پر عمل کریں، ماسک پہنیں، اپنے ہاتھ دھوئیں تاکہ وہ خود اور اپنےعزیز خاندان والوں اور دوستوں کو کورونا سے محفوظ رکھیں۔

انشاء اللہ پاکستان اس مشکل سے کامیاب ہوکر نکلے گا۔اس مبارک اور پرمسرت موقع پر ہمیں معاشرے کے ضرورت مند اور مستحق افراد کو ہر گز فراموش نہیں کرنا چاہیے اور انہیں عید کی خوشیوں میں شامل کرکے مزہ دوبالا کرنا چاہیے۔صدر نے قومی یکجہتی اور تعاون کے ذریعے کوروناوائرس کی وباء پر کامیابی سے قابو پانے کی دعا بھی کی۔

وزیراعظم عمران خان نے اپنے پیغام میں کہا کہ معاشرے کے غریب اور نادار طبقات کو عید کی خوشیوں میں شامل کرکے ہم اس مذہبی تہوار کی حقیقی خوشیاں مناسکتے ہیں۔ وزیراعظم نے کوروناوائرس کے حوالے سے احتیاطی اقدامات اور حکومت کی جانب سے وضع کردہ ضابطہ کار پر سختی سے عملدرآمد پر بھی زور دیا کیونکہ اس حکمت عملی سے ہی لوگ اپنی اور اپنے پیاروں کی زندگیوں کو محفوظ بناسکتے ہیں۔

وزیراعظم نے کہا کہ ہم نے رمضان المبارک کے دوران ہم آہنگی، ضبط وتحمل اور حسن سلوک کے جس طرز عمل کا مظاہرہ کیا، ہمیں ان خوبیوں کو مستقل طور پر اپنی زندگیوں میں اختیار کرنا چاہیے۔انہوں نے کہا کہ پوری عالمی برادری کو کوروناوائرس کے چیلنج کا سامنا ہے اور تمام ممالک اس کے پھیلاؤ پر قابو پانے کی کوششیں کررہے ہیں۔

وزیراعظم نے سماجی فاصلے کی پابندی اور احتیاطی اقدامات ملحوظ خاطر رکھنے کی اہمیت واضح کی جو اس وباء کی روک تھام کا واحد طریقہ ہے۔ وزیر اعظم عمران خان نے اپنے پیغام میں  کہا ہے کہ چاہتا ہوں کہ اس مرتبہ قوم روایت سے ہٹ کر عید الفطر کی خوشیاں منائے۔ اورطیارہ حادثے اور کورونا کی وجہ سے بچھڑنے والوں کے لیے دست دعا بلند کریں۔ 

اسلام آباد (لائلپورپوسٹ): وزیر اعظم پاکستان عمران خان نے کہا ہے کہ میں چاہتا ہوں قوم اس مرتبہ روایت سے ہٹ کر عید الفطر کی خوشیاں منائے۔  ملک میں عیدالفطر کے موقعے پر خصوصی پیغام ٹوئٹ کرتے ہوئے ان کا کہنا تھا کہ میں چاہتا ہوں کہ اس مرتبہ قوم روایت سے ہٹ کر عید الفطر کی خوشیاں منائے۔ سب سے پہلے ہم ان خاندانوں کے لئے دستِ دعا بلند کریں جن کے پیارے ہوائی جہاز کو پیش آنے والے سانحے میں ان سے بچھڑ گئے یا وباء کے نتیجے میں ان سے جدا ہوگئے۔

وزیر اعظم کا کہنا تھا کہ ہم میں سے ہر کوئی وباء کے حوالے سےمتعارف کردہ خصوصی تدابیر یعنی ہمارے درمیان موجود ہے چناں چہ نماز کی عید کی ادائیگی سمیت پوری چھٹیوں کے دوران سماجی فاصلوں کا بطور خاص اہتمام کیا جائے۔ اللہ پاک اپنی رحمت ہم پر سایہ فگن فرمائیں۔

دوسری جانب پنجاب، سندھ، خیبر پختون خوا ، بلوچستان اور گلگت بلتستان کے وزرائے اعلیٰ اور وزیر اعظم آزاد کشمیر نے بھی کورونا وائرس وبا اور کراچی میں طیارے کے حادثے میں ہونے والے جانی نقصان کو پیش نظر رکھتے ہوئے قوم سے عید سادگی کے ساتھ منانے کی اپیل کی ہے۔..

کراچی( لائلپورپوسٹ)- :پاکستان میں ماہِ شوّال 1441 ہجری کا چاند دیکھنےکے لیے مرکزی رویت ہلال کمیٹی کا اجلاس جاری ہے۔

ماہ شوال کا چاند دیکھنے کے لیے مرکزی رویت ہلال کمیٹی کا اجلاس مفتی منیب الرحمان کی زیرصدارت ہورہا ہے جس میں رویت ہلال کمیٹی کے ارکان،زونل کمیٹی ممبران اور نیوی کےماہرین بھی شریک ہیں۔رویت ہلال کمیٹی کی تکنیکی معاونت کیلئے محکمہ موسمیات سپارکو کے ارکان بھی اجلاس میں موجود ہیں۔

اسلام آباد (لائلپورپوسٹ)- صدر ڈاکٹر عارف علوی نے بلوچستان میں مادروطن کا دفاع کرتے ہوئے اپنی جانوں کا نذرانہ پیش کرنے والے فرئینٹرکور کے سپاہیوں کے اہلخانہ سے آج ٹیلی فون پر بات چیت کی۔

صدر نے شہداء کے درجات کی بلندی کیلئے دعا کی اور غمزدہ خاندانوں سے تعزیت کا اظہار کیا۔انہوں نے کہا کہ قوم شہداء کو خراج عقیدت پیش کرتی ہے جنہوں نے اپنے فرائض کی انجام دہی میں عظیم قربانی دی۔

لاہور(لائلپورپوسٹ)- پنجاب کی وزیر صحت ڈاکٹر یاسمین راشد نے ہفتہ کے روز لاہور میں پنجاب کے وزیراعلی سردارعثمان بزدار سے ملاقات کی ۔ملاقات کے دوران کورونا وائرس سے نمٹنے کے اقدامات پر تبادلہ خیال کیاگیا۔

وزیراعلی نے اس موقع پر اظہار خیال کرتے ہوئے کہاکہ موجودہ صورتحال میں کورونا وائرس کے پھیلائو کی روک تھام میں عوام کا تعاون بہت اہم ہے ۔انہوں نے کہاکہ ٹرانسپورٹ اور ٹرین آپریشن کی بحالی کے بعد صوبے میں اقتصادی سرگرمیاں پھر شروع ہورہی ہیں تاہم عوام کو احتیاطی تدابیر اختیار کرنی چاہئیں ۔عثمان بزدار نے عوام سے عیدالفطر پرسماجی فاصلہ برقراررکھنے کی بھی اپیل کی ۔

اسلام آباد (لائلپورپوسٹ):  وزیراعظم عمران خان نے کہا ہے کہ کورونا کا اصل حل ویکسین ہے، جب تک ویکسین نہیں آتی ہمیں کورونا کے ساتھ رہنا ہوگا۔

  آج یہاںٹیلی ہیلتھ پورٹل کے اجرا کے موقع پر وزیراعظم عمران خان کا کہنا تھا کہ کورونا وائرس کے باعث ملک پر مشکل وقت آیا  ہے، اس وبا کے باعث امیر ممالک کا بھی برا حال ہے، تاہم پاکستان میں حالات مغربی ممالک جیسے نہیں، وہاں کے مقابلے میں پاکستان میں کورونا مریضوں کی تعداد بہت کم ہے۔

وزیراعظم کا کہنا تھا کہ لگتا ہے کورونا ایک سال رہے گا، کورونا کا اصل حل ویکسین ہے، جب تک ویکسین نہیں آتی ہمیں کورونا کے ساتھ رہنا ہوگا، قوم مل کر اس وبا کا مقابلہ کرے گی، ماضی میں بدقسمتی سے پاکستان میں صحت کے شعبے پر ذیادہ توجہ نہیں دی گئی۔

لاہور: مسلم لیگ ن کے قائد اور اپوزیشن لیڈر قومی اسمبلی شہبازشریف نے اثاثہ جات اورمنی لانڈرنگ کیس میں گرفتاری سے بچنے کیلئے عبوری ضمانت کیلئے لاہور ہائیکورٹ میں درخواست دائرکردی،امجدپرویزایڈووکیٹ نے شہبازشریف کی جانب سے درخواست دائرکی ،درخواست میں چیئرمین نیب سمیت دیگرکوفریق بنایاگیاہے۔

۔درخواست گزار کی جانب سے موقف اختیار کیاگیا ہے کہ نیب نے بدنیتی کی بنیادپراثاثہ جات کیس بنایا،منی لانڈرنگ کے الزامات بے بنیادہیں،تفتیش کے مرحلے میں نیب سے مکمل تعاون کیا جارہا ہے ،نیب حکام کو تمام دستاویزات اور سوالوں کے جواب بھی دے دیئے ہیں۔،-

رخواست میں استدعا کی گئی ہے کہ اثاثہ جات اور منی لانڈرنگ کیس میں گرفتاری کاخدشہ ہے،لہٰذاعبوری ضمانت منظورکی جائے۔یاد رہے کہ اپوزیشن لیڈر شہباز شریف کو اثاثہ جات اور منی لانڈرنگ کے الزامات میں نیب نے آج (منگل کو) طلب کررکھا ہے

کوئٹہ :بلوچستان کے سیکرٹری زراعت قمبر دشتی نے کہا ہے کہ صوبے کے 31 اضلاع ٹڈی دل کی لپیٹ میں آچکے ہیں، موجودہ صورتحال کے پیش نظر محکمہ زراعت میں ایمرجنسی لگا دی گئی ہے۔ جیو نیوز سے بات چیت کرتے ہوئے انہوں نے کہا کہ ٹڈی دل کو تلف کرنے کیلئے صوبے میں محکمہ زراعت کی 181ٹیمیں کام کررہی ہیں، 10اضلاع میں فضائی اسپرے کیلئے این ڈی ایم اے سے جہاز مانگا ہے۔

سیکرٹری زراعت قمبر دشتی نے بتایا کہ بلوچستان میں گزشتہ سال ایران اور بھارت سے آنے والی ٹڈی دل نے یہاں فصلوں کو نقصان پہنچانے کے ساتھ ساتھ انڈے بھی دیئے تھے، بارشوں کے بعد اب ان کی افزائش بھی ہوئی۔

2020. All Rights Reserved. Layalpur Post Media House, Faisalabad Pakistan.

پاکستان میں ہفتے اور اتوار کو کاروبار بند رکھنے کا حکم کالعدم قرار – رویت ہلال ریسرچ کونسل نے عید الفطر25 مئی کو ہونے کی پیشگوئی کردی – افغان خفیہ ایجنسی کے دفتر پر طالبان کے حملے میں 7 اہلکار ہلاک اور 40 زخمی – عالمی بینک اور وزارت اقتصادی امور کے مابین دو منصوبوں کے لیے 37 کروڑ 10 لاکھ ڈالر کے معاہدے پر دستخط ہوگئے – عالمی ادارہ صحت کا کورونا سے نمٹنے کی قومی اور عالمی تیاریوں کا جائزہ لینے کیلئے آزادانہ تحقیقات کرانے کا عزم